CONSTRUÏM FUTUR

Aquest és el títol del projecte que gràcies a les beques POEFA (projecte a favor de l’èxit educatiu 2020-21) estem duem a terme a l’institut Consell de Cent.
El que pretenem amb aquest programa és aconseguir un complement a la tasca educativa i formativa que realitzem  en el nostre centre; millora de l’aprenentatge de la lectura, projectes d’aprenentatge i servei, monitors  d’escacs, tallers artístics-professionals o reforços extraescolars, amb els que volem posar les màximes expectatives de cada alumne i proporcionar l’oportunitat d’obtenir el millor d’ell mateix, fomentant-ne les potencialitats des de l’autoconeixement, l’autoestima i el compromís amb la tasca d’aprendre.