COMUNICAT DE FEINES PELS ALUMNES

Benvolgudes famílies,
Ha passat una setmana del tancament preventiu i com no pot ser d’un altre manera reiterem el compromís de l’institut Consell de Cent per oferir la millor resposta durant aquest període.
El plantejament educatiu telemàtic va agafant rellevància per a que el vostre fill o filla i els docents de l’institut anem modulant les propostes d’aprenentatge.
S’ha compartit amb els alumnes unes carpetes amb feines per matèries, unes graelles amb horaris de classes per facilitar la comunicació i la feina entre alumnes i professorat.
Us demanem col·laboració en la mesura del possible en l’assoliment d’un ritme sostenible i organitzat.
Som conscients de la realitat de molts dels nostres alumnes en quant a la limitació a l’accés a les eines digitals per això estem buscant mecanismes de comunicació alternatius.
Tot l’equip docent del cd100 manté oberts els canals de comunicació per donar-vos la millor resposta.
Desitgem que estigueu tots bé
Salutacions cordials
Equip directiu