Càtering per concloure el Taller de Cuina

Tomeu Riera ___ [ 3r ESO – D ]

L’alumnat de 3r d’ESO, grup D, ha convidat al professorat de l’institut, a una degustació per celebrar la cloenda del taller de cuina que han fet tots els dimarts d’aquest segon trimestre a l’entitat IMPULSEM, que en té la seu al Raval.

El projecte de Cuines del món parteix de diferents espais geogràfics (la Mediterrània, Europa, Amèrica, Àfrica i Àsia) per treballar de manera competencial el currículum de l’àmbit cientifico-tecnològic i lingüístic i social de 3r i 4t d’ESO. L’elaboració de diferents receptes de cada zona, són la motivació per avançar en el coneixement d’aquestes matèries de forma integrada.

DSC06783 DSC06782

DSC06785 DSC06790 DSC06801

L’esperit semiprofessionalitzador aporta l’ingredient orientador en aquest taller.

El menú, que han preparat durant tot el matí, oferia receptes d’arreu del món amb el toc indiscutible de la mediterrània com a rerefons. Els plats degustats han estat:

– Pollastre al curry (Àsia)
– Iuaca amb Tomàquet (Àfrica)
– Bunyols de Bacallà (Europa)
– Brownie (Amèrica)
– Aigua Fresca (Mèxic)

Volem felicitar a tot l’alumnat per la seva professionalitat i sobretot a la Cristina, monitora d’Impulsem, per la seva paciència i professionalitat.

DSC06792  DSC06796 DSC06791

DSC06812 DSC06793 DSC06813