Berenar amb  famílies d’alumnat amb sordesa

El dimarts 18 de febrer per la tarda, va tenir lloc  al nostre centre educatiu un berenar – tertúlia amb famílies d’alumnat amb sordesa amb les coordinadores pedagògica (Gemma Carreño) i d’alumnat sord (Marta Vinardell); per compartir neguits, fortaleses, suggerències i propostes en relació als seus fills sords i alumnes del centre. Un dels pilars de l’educació inclusiva és el treball amb famílies, fer més cohesió per cobrir les necessitats socials i personals dels nois i noies amb sordesa. Van sortir temes com la sexualitat, l’orientació, la socialització, el suport educatiu, la salut mental i emocional, l’autonomia,… Ens tornarem a veure!