Beca Erasmus+ pel nostre projecte Reading for Life

A la tardor de l’any passat vam encetar un projecte eTwinning anomenat Reading for Life, dedicat al foment de la lectura en tota la comunitat educativa i a l’intercanvi d’impressions literàries en anglès entre el nostre alumnat i altres estudiants europeus. A més del Consell de Cent, formen part d’aquest projecte quatre altres centres europeus: l’Agrupamento de Escolas de Idães (Felgueiras, Portugal), l’Osnovna Šola (Litija, Eslovènia), la Hilstad Skole (Velfjord, Noruega) i el Liceul Tehnologic Octavian Goga (Jibou, Romania), que n’és el coordinador.

Aquest estiu la Unió Europea ens ha atorgat una beca Erasmus+ i els alumnes implicats al projecte es podran conèixer en persona, i així desenvolupar més les seves competències lingüístiques i de l’àmbit personal i social. Amb aquest ajut, un cop al trimestre durant dos anys, cada institut organitzarà trobades entre petits grups d’alumnes de cada país. La primera trobada tindrà lloc aquest novembre. Cinc dels alumnes del primer grup impulsor, que van destacar per la seva implicació en les activitats proposades, han estat seleccionats per viatjar a Jibou (Romania). Durant els pròxims trimestres organitzarem més trobades a Portugal, Noruega i Eslovènia, i al novembre del curs vinent li tocarà al nostre centre fer d’amfitrió de les activitats conjuntes.

Durant aquest curs i el proper, tots els alumnes de l’ESO estan convidats a participar al projecte des de les seves classes de català, castellà i anglès.

Enhorabona als seleccionats, i bona i profitosa estada a Romania!