Alumnat del Cd100 triats per participar en la mostra de recerca de Barcelona

El 27 d’abril, va tenir lloc la Mostra de Recerca Jove de la Ciutat de Barcelona a la seu Roc Boronat de l’Universitat Pompeu Fabra (UPF). El seu objectiu és donar visibilitat al talent dels i les joves de batxillerat que han elaborat treballs de recerca de gran qualitat, amb un total de 76 de tota la ciutat.
Els treballs “Fagoteràpia en la lluita contra els Eskape” de Momna Hamid Banaris i Laiba Mahmood i “Punk-norama”, de Lara Fernández i Iker Medina, han estat reconeguts en aquest acte. A més a més, la Momna i la Laiba han estat seleccionades per participar a la taula rodona ‘Aliances’. L’enhorabona als 4 per la vostra feina i esforç!
Aquesta edició l’ha pogut seguir en streaming l’alumnat de 1r de Batxillerat, per tal d’agafar idees i recomanacions pel seu treball de recerca.