3 grans premis per acabar el curs

Redacció ___ [ Batxillerat ]

Acabem el curs amb  dos alumnes i un professor guardonats en diferents premis. Per ordre d’esquerra a dreta de la fotografia, trobem a l’Ana Jiménez, alumna de 1r de batxillerat artístic que ha quedat finalista en el concurs de fotografia matermàtica organtizat per ABEAM. L’Ana va titular la imatge inferior amb “Reflex del temps hiperbòlic” i va rebre un diploma i un lot de llibres.

L’entrega del guardó es va fer el dimarts 30 de maig del 2017 al CosmoCaixa de Barcelona davant la presència de molts participants que van poder gaudir de les brillants deduccions fetes per un membre del jurat, ajudat d’animacions molt educatives fetes a partir de les diferents imatges premiades.

3-Premiats Ana Jiménez 01

AnaMates AnaMates02

En el centre de la fotografia trobem en Raúl Ruiz, alumne de 2n de batxillerat, que el 16 de maig del 2017 va ser guardonat per la Facultat de Traducció i Interpretació de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i la Federació de Persones Sordes de Catalunya (FESOCA) sota el premi que pretén incentivar el coneixement i la difusió de la llengua de signes catalana. En Raúl Ruiz va rebre el guardó al millor treball signat en Llengua de Signes Catalana pel seu treball “Què passa en l’actualitat amb les persones sordes”, rebent el lliurament d’un xec de 350 euros, un diploma acreditatiu, un exemplar del llibre d’Ángel Calafell “la meva vida silenciosa” i unes làmines de la LSC. (Enllaç a la notícia dins FESOCA).

IMG-20170512-WA0023 20170518_154147

3 5

I a la dreta de la primera imatge trobem el professor Francesc Casabella, que el passat 29 de maig del 2017 va rebre el primer premi en la categoria de Professorat pel treball “Cultura audiovisual – Batxillerat artístic” presentat al Consell Audiovisual de Catalunya, sota el bloc www.culturaudiovisualfra.wordpress.com on hi ha el vídeo que presenta el treball.

FraCAC02 FraCAC01

FraCAC04 FraCAC03

El guardó es va rebre al CosmoCaixa, consisteix en un diploma acreditatiu i una aportació econòmica de 1000€ que el professor n’ha repartit part a l’alumnat. A la web del CAC s’hi mostren tots els treballs guardonats tant d’aquesta com d’altres edicions. Durant l’acte el professor Francesc Casabella, en rebre el premi va fer un petit discurs al respecte, que es pot veure aquí sota i en breu serà publicat en el BOGC com en la corresponent nota de premsa de l’acte. Felicitats als 3 premiats per aquestes bones notícies durant el mes de maig. Endavant.