2a mostra “Gravitacions II” a l’institut

El projecte Gravitacions II avança i s’acosta a l’equador. Els alumnes de 1r de Batxillerat Artístic estan treballant entorn al cicle d’exposicions “La possibilitat d’una illa” que s’exposa a la Fundació Miró. Després de visitar l’exposició “Reserva” ara ha estat el torn de “Espècies nàufragues” que van veure de la mà de la pròpia artista Irene de Andrés. A partir d’aquesta exposició i al llarg dels últims mesos els alumnes han estat treballant a classe una sèrie de peces de creació pròpia. Aquest dimecres han rebut la visita dels responsables del projecte Gravitacions de la Fundació Miró que els han assessorat i encoratjat.

Encara podeu visitar la mostra dels treballs al soterrani de l’institut, s’hi estarà exposada uns dies. Aprofiteu!