Visita cultural a Oporto

Dimarts va ser un altre dia intens d’activitats i tallers relacionats amb la seguretat a Internet. Els nostres alumnes van participar-hi en grups internacionals mixtes. Avui, dimecres, hem fet una sortida a Porto on hem pogut gaudir de la ciutat i sobretot de la companyia; hem compartit molts moments que ens han unit i hem fet més amistat amb els companys de Noruega, Eslovènia, Portugal i Romania.

Tuesday was again full of e-safety activities and workshops. Our students took part in them in mixed International groups. Today, Wednesday, we have visited Porto, where we have enjoyed both the beauty of the place and the company of our partners. We have shared many nice moments with our Norwegian, Portuguese, Romanian and Slovenian friends which have united us even more.