Redescobrint la Renaixença Catalana a 2n Batxillerat

Aquest mes d’octubre els alumnes de 2n de Batxillerat han estat estudiant la Renaixença Catalana a l’assignatura d’Història. Com a complement a les activitats realitzades a l’aula, s’han ajuntat en grups de quatre o cinc alumnes per fer un video sobre alguns dels inderts de Barcelona més característics d’aquest periode.
Tot i que el resultat ha estat molt interessant per ells,,perquè els ha servit per amplair els seus coneixements, també ho ha estat per alumnes d’altres grups del centre que estudien aquest moviment.a l’ESO, dins les àrees de Socials o de Llengua Catalana.