Ja hem tornat de Romania!!!

Primera mobilitat del nostre projecte Erasmus+ al Liceul Tehnologic Octavian Goga, a Jibou (Transsilvània, Romania)
Cinc alumnes de l’ESO del nostre centre, l’Amabela, l’Hugo, la Paola, el Shah Mir i la Victòria, acompanyats de dues professores del Departament de Llengües Estrangeres, han participat en les activitats de promoció de valors i animació a la lectura que han tingut lloc al Liceul Tehnologic Octavian Goga la setmana passada.
Els nostres alumnes han pogut aprendre moltíssim durant els set dies que han dedicat a aquestes activitats: valors, art, literatura, cultura europea, geografia, idiomes, matemàtiques, història, etc., i a part han conegut en persona aquells alumnes eslovens, noruecs, portuguesos i romanesos amb els quals havien estat en contacte a la pàgina eTwinning del nostre projecte:
Finalment, estem molt agraïts als alumnes i les famílies romaneses per la seva dedicació, hospitalitat i calidesa. Ells han fet que l’experiència hagi estat encara més enriquidora. Multumesc mult, oameni buni! 🙂
Esperem tornar-vos a veure a la nostra pròxima cita a Felgueiras (Portugal).