Una Jornada de Sensibilització contra el Racisme a l’Institut

El passat 2 de novembre, vam tenir l’oportunitat de rebre a Baharu Dembaga i l’Adriana Torroella a les aules de 4t per a una enriquidora xerrada de sensibilització amb una durada d’una hora i mitja centrada en el tema del racisme.

Durant aquesta sessió, els convidats van guiar-nos en l’exploració de les diverses formes que el racisme pot adoptar en la nostra vida quotidiana. Amb l’objectiu de fomentar la reflexió, ens van ajudar a identificar els elements que possibiliten la manifestació del racisme, amb l’esperança que puguem assumir una postura antiracista.

El taller no només va ser informatiu, sinó també entretingut, ja que ens van donar una oportunitat única per prendre consciència de la presència del racisme en les nostres pròpies actituds i accions. A través d’aquesta xerrada, vam comprendre que, fins i tot sense adonar-nos-ne, tots podem haver estat partícips de comportaments racistes.

Mireia Puigvert i alumnat de 4t ESO

1. Carolina Fontàs Colomer

Us felicito per la iniciativa!
    És un tema important a treballar amb l’alumnat.
    Gràcies!