Nit d’emocions i comiats: l’alumnat de 4t d’ESO es gradua a l’institut
22/06/26El passat divendres 19 de juny, a les 20:30 h, les pistes de l’Institut Castell d’Estela es van vestir de gala per viure un dels moments més esperats i emotius del curs: l’acte de graduació de la promoció d’alumnat de 4t d’ESO.
Va ser una vetllada… Llegeix més»







