Visita a la fundació Mona

En francès.

Les élèves de 3r d’ESO ont visité la Fundació Mona à Riudellots, ce jeudi 18 avril 2024. Cette sortie entre dans le cadre du thème sur l’écologie et sur la sauvegarde de la planète. Magali Joffre, soignante française de la Fondation, nous a présenté les différents primates et nous a expliqué les conséquences des actes humains qui ont conduits ces singes dans ce “refuge”.
De manière générale, la visite s’est bien passée et les élèves ont apprécié la sortie.

En català:

L’alumnat de 3r d’ESO va visitar la Fundació Mona de Riudellots el dijous 18 d’abril de 2024. Aquesta sortida s’emmarca en el tema de l’ecologia i salvar el planeta. Magali Joffre, cuidadora francesa de la Fundació, ens va presentar els diferents primats i ens va explicar les conseqüències dels actes humans que van portar aquests micos a aquest “refugi”.

En general, la visita va anar bé i l’alumnat va gaudir de la sortida.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *