Menjador

Servei de menjador

El servei de menjador està obert a tot l’alumnat i també a professors, personal administratiu i de serveis del centre.

El menjador és gestionat per l’AMPA, que ha contractat el servei de l’empresa Entretemps SL, encarregada de servir el menjar i posar els monitors necessaris per fer les activitats culturals i recreatives (es disposa de la biblioteca i de les pistes poliesportives del centre) abans o després d’haver dinat, des que finalitzen les classes a les 13.30 h fins a les 15.30 h de la tarda. El servei de menjador s’oferirà de dilluns a divendres.

La cuina és d’elaboració pròpia i el menú segueix els paràmetres dietètics recomanats amb combinació de:

• pasta, arròs, llegums, sopa i verdures
  • pollastre, vedella, porc, ous i peix
  • fruita (quatre dies) i làctic (un dia)
  • acompanyat sempre de pa de fornada pròpia i aigua mineral embotellada

Per a qualsevol avís podeu trucar de 8.00 h a 9.00 h al telèfon 93 772 01 37 (administració) o durant qualsevol moment del matí al telèfon 663 853 866 (cuina). Recordeu que el control d’assistència és diari i, per tant, cal comunicar l’absència de l’alumnat abans de les 9.00 h al telèfon de cuina.

El preu del servei de menjador és de 6,20 € (curs 2010-2011).