etwinning

logo_etwenning_portal.jpg

Com a part del nostre Pla Estratègic, des del curs 2009-2010, estem treballant al Departament d’Idiomes la projecció europea del nostre Institut.

Amb aquest fi, hem establert contactes (etwinning, agermanaments escolars) amb diversos centres del Regne Unit mitjançant el portal de la Unió Europea. Per tal d’arribar a conèixer-nos intercanviem projectes sobre temes tan variats com esport, cuina, jardins o lectures (alguns dels projectes inclouen altres països europeus com ara Itàlia, Romania, Polònia, etc.)

El nostre objectiu és que alguns d’aquests contactes siguin duradors i puguem arribar a fer un intercanvi dins el projecte Comenius també de la Unió Europea.

Volem apropar els nostres alumnes a la cultura britànica, millorar la seva competència lingüística en llengua anglesa i proporcionar contactes que puguin afavorir intercanvis entre els alumnes a nivell personal, per tal de reduir les despeses que un viatge d’estudis al Regne Unit pot suposar per les famílies.

Més informació aquí.

gb.jpg