El grup de PFI Comerç a Ràdio Rubí i el Rubí Forma

Divendres passat els alumnes de PFI de l’institut vam anar de sortida a la ciutat veïna de Rubí.

En el marc del projecte “Boom! La comunicació”, vam anar a conèixer els estudis de Ràdio Rubí. Vam aprendre com funciona una emissora, i vam veure les possibilitats que tenim de participar-hi… fent programes! De fet, estem preparant un programa, que s’emetrà d’aquí a un mes aproximadament.

Aprofitant el viatge vam anar de visita al Rubí Forma, on es desenvolupa la formació ocupacional que no passa pels instituts. Allà vam conèixer els tallers i instal·lacions que tenen, com funcionen les sortides formatives després de l’ESO i el PFI i… fins i tot vam menjar arròs i pastís, elaborat per l’alumnat de restauració d’un PFI de Rubí. La veritat, així val la pena fer sortides!

També, de pas, aprenem a moure’ns en transport públic (vam anar en bus, amb el C6), i a tenir recursos per a preparar el nostre futur.

Si vols conèixer el que fem, trobaràs aquesta i altres activitats al nostre perfil d’instagram @pfi.castellbisbal.