Noruega 3

Projecte Comenius. Arribada de Noruega dels nostres alumnes

Ja hem tornat del nostre viatge a Noruega com sabeu. És difícil trobar les paraules per descriure el que hem viscut allà, però ho intentaré.

Pels alumnes ha estat una experiència vital tan enriquidora que potser determinarà el seu futur, obrint un nou món, noves possibilitats, noves amistats. Han parlat anglès tota la setmana, però jo diria que això, tot i ser important, sobre tot per una professora d’anglès com jo, no és lo més rellevant. Lo millor ha esta gaudir d’un reconeixement al seu esforç com alumnes, comprovar la generositat de les persones que ens han acollit, aprendre a ser agraïts, perquè el que ens hem trobat ha estat una generositat i simpatia increïbles.

From the academic perspective, taking part in a project of this kind is highly relevant, a first line in their CV; a first line of many more to come. Their competence in English has improved a lot, and they have also realised it’s a lingua franca and which can also be improved. And who knows? perhaps they start considering the possibility of learning Norwegian!

Ahora nos centraremos en preparar la acogida a todos los países que vendrán del 3 al 9 de noviembre: Reino Unido, Noruega, Alemania, Holanda, Lithuania e Italia. Todo un reto vista la experiencia reciente en Noruega y en el Reino Unido el curso pasado. Esperamos estar a la altura con vuestra ayuda. Os invitamos a visitar el blog de Noruega y la presentación de fotos para que disfrutéis de un país bellísimo.

Si voleu veure la informació publicada sobre aquesta trobada al blog de l’escola de Noruega feu clic aquí.