Portes Obertes virtuals de batxillerat, el 13 i 14 de maig

Benvolgudes famílies,

Els propers dies 13 i 14 de maig a les 19 hores farem unes Jornades Virtuals de Portes Obertes amb l’objectiu d’informar-vos sobre el batxillerat del nostre centre.

Aquestes reunions es faran amb una videoconferència mitjançant l’aplicació Meet. No cal que us instal.leu cap programari en el vostre ordinador. Només necessitem saber la vostra adreça de correu electrònic i d’aquesta manera us enviarem una invitació amb forma d’enllaç electrònic que haureu de clicar quan faltin pocs minuts per a l’inici de la reunió.

Hem previst fer dues reunions:

• reunió per a les famílies de 4t d’ESO del nostre institut
  • reunió per a les famílies de 4t d’ESO que venen d’altres instituts

La reunió per a les famílies dels alumnes que aquest any han cursat 4t d’ESO al nostre institut serà el dimecres 13 de maig a les 19h. Us hem enviat un comunicat amb l’enllaç a la reunió al vostre correu electrònic.

La reunió per a les famílies dels alumnes que aquest any han cursat 4t d’ESO a un altre institut serà el dijous 14 de maig a les 19h. Si hi esteu interessats caldrà que ens feu arribar una petició a la nostra adreça de correu electrònic: iescarrascobarcelona@xtec.cat abans del dijous.

Atentament,

Coordinació de batxillerat i equip directiu