Pla d’obertura de centre

Ja podeu consultar el Pla d’obertura de centre de centre previst per a aquests darrers dies de curs. Malgrat la importància que té que us llegiu detingudament el document sencer, us destaquem els aspectes principals de l’organització d’atenció presencial per a l’alumnat durant aquests dies.

Pla d’obertura de centre

Declaració responsable menors de 18 anys

Declaració responsable majors de 18 anys

Planificació de les actuacions d’atenció personalitzada o acció tutorial en grup reduït, que preveu el centre educatiu, respectant sempre el caràcter voluntari.

2n de batxillerat

• es continuaran fent classes de repàs per a preparar les Proves d’Accés a la Universitat de forma telemàtica tal i com s’ha estat fent al llarg del tercer trimestre. Aquesta mesura s’ha acordat tenint en compte que ni tot l’alumnat ni tot el professorat poden venir a fer classes presencials. S’ha ampliat l’horari de classes de repàs voluntàries i el nou marc horari d’aquestes classes telemàtiques és de 9:00 a 14:30, de dilluns a divendres, amb dues classes a la tarda.

Addicionalment, està prevista la realització d’una única sessió d’atenció educativa presencial per a dijous 18 de juny.

1r de batxillerat

• acció tutorial amb la meitat del grup classe per a l’acompanyament educatiu i emocional de l’alumnat

• atenció personalitzada  presencial a famílies i/o alumnat, sempre amb cita prèvia sol·licitada al tutor o tutora orientadora via Clickedu.

4t d’ESO

• atenció personalitzada presencial a famílies i/o alumnat, prioritzant activitats d’orientació dels estudis possibles a seguir el proper curs (batxillerat, formació professional i règim especial), sempre amb cita prèvia sol·licitada al tutor o tutora orientadora via Clickedu.

De 1r a 3r d’ESO

• atenció personalitzada presencial a famílies i/o alumnat, sempre amb cita prèvia sol·licitada al tutor o tutora orientadora via Clickedu.

Consideracions importants a tenir en compte:

• el curs 2019-2020, a nivell lectiu, acabarà en format telemàtic el 19 de juny
  • el retorn al centre per part dels alumnes és voluntari
  • paral·lelament el professorat seguirà en contacte virtual amb l’alumnat
  • l’alumnat ha d’arribar puntualment seguint els horaris facilitats
  • abans de sortir de casa, caldrà prendre la temperatura. Amb febre no es pot assistir al centre
  • a l’entrada i sortida de l’institut caldrà fer un rentat de mans amb solució hidroalcohòlica
  • tot l’alumnat ha de fer un ús correcte de la mascareta higiènica dins del centre
  • caldrà mantenir la distància (si s’obren els braços, no es pot tocar ni per un costat ni per l’altre cap company/a)
  • caldrà seguir en tot moment les indicacions del personal que treballa al centre i evitar el contacte amb qualsevol superfície
  • per poder accedir al centre, l’alumnat ha de presentar la declaració responsable  Declaració responsable menors de 18 anys o bé, en cas de majoria d’edat, la Declaració responsable majors de 18 anys
  • només es permet la circulació per anar al bany i/o anar a l’armariet per agafar les pertinences
  • no cal dur material específic, només una bossa o motxilla per a guardar material que hagin de recollir dels armariets
  • l’alumnat que necessiti recollir material de l’armariet i no vingui el dia de l’atenció tutorial caldrà que concerti una cita de manera telefònica (933575254 o bé 675373638) per poder-ho gestionar
  • es podran concertar entrevistes de seguiment presencials concertant cita prèvia contactant amb el/la tutor/a orientador/a

La prioritat serà, en tot moment, la seguretat sanitària de tota la comunitat educativa. Per tant, l’alumnat que no compleixi les normes de distanciament i d’higiene prescrites a l’apartat 6 del Pla d’obertura , haurà de renunciar a la presencialitat de manera immediata, a requeriment de qualsevol membre del professorat o del PAS del centre.

NO ES PERMETRÀ L’ENTRADA DE CAP ALUMNE/A AL CENTRE QUE NO PORTI LA DECLARACIÓ RESPONSABLE I LA MASCARETA HIGIÈNICA.

Aprofitem l’avinentesa per recordar-vos que estigueu pendents de les dates i les hores per retornar els llibres socialitzats en les dates que proposa l’AMPA que, si no hi ha modificacions d’última hora, estan previstes per al 22, 23, 25 i 26 de juny. Trobareu informació més detallada en aquesta adreça:  https://ampacarrasco.wordpress.com/

Gràcies per la vostra col·laboració,