Carta d’inici de curs 2014-15

Ja està disponible en format pdf la carta d’inici de curs.

ATENCIÓ: A CAUSA D’UN ERROR EL LINK ANTERIOR ENLLAÇAVA AMB LA CARTA INICI CURS ANTERIOR. JA S’HA ARREGLAT L’ERROR I ARA L’ENLLAÇ JA FUNCIONA CORRECTAMENT

En aquesta carta hi trobareu la data i hores de començament de curs 2014-15 per a tots els grups d’ESO i Batxillerat. El dia d’acollida dels alumnes serà el dilluns 15 de setembre.

Recordeu que els alumnes que han de recuperar matèries del curs 2013-14 han de fer els exàmens de recuperació els dies 1, 2 i 3 de setembre segons el calendari que ja es va penjar en aquesta mateixa pàgina web.

En aquesta carta també hi ha una breu indicació pel que fa a l’elecció de les Matèries Optatives 2014-15 de 1r, 2n i 3r d’ESO. Us preguem que seguiu les instruccions donades per tal de fer la vostra elecció.

El centre romandrà tancat des del divendres 25 de juliol fins el diumenge 30 d’agost.

Us desitgem que tingueu unes molt bones vacances!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *