Erasmus+ a Marburg

El passat mes de maig 12 alumnes del centre van viatjar a Alemanya per participar en la darrera mobilitat del projecte Erasmus+ “Schools Promoting Renewable Energies”.

En aquesta ocasió alumnes i professors presentaven el producte final d’un treball de disseny i fabricació d’un joc de taula “Sustainability of the System?” que pretén simular de forma lúdica el funcionament de la societat de consum actual amb la incorporació de conceptes com les energies renovables i la millora dels processos productius i de reciclatge. L’objectiu és, no només passar una bona estona de joc, sinó també analitzar i fer reflexionar sobre la repercussió d’aquests factors en la sostenibilitat del sistema.

IMG_20170515_150506 IMG_20170515_194904
joc