XIV Certamen de Lectura en Veu Alta

Gran representació de l’alumne Marc Linuesa de 2n d’ESO, al XIV Certamen de Lectura en Veu Alta, organitzat pel Departament d’Ensenyament.

Després d’haver superat els quarts de final comarcals, en Marc representava l’INS amb molta il·lusió, a la semifinal provincial que va tenir lloc el 2 de maig passat al CaixaForum. Alumnes provinents de Barcelona i la Catalunya Central van llegir fragments dels llibres proposats. Concretament, en Marc en la categoria de Corsaris, va llegir un text extret del llibre: La closca pelada dels cretins, de Jaume Copons. Tanmateix, després d’haver fet un gran paper, arribant a la semifinal d’entre més de 950 escoles i instituts, va quedar-se a les portes de la final, que se celebrarà al juny al teatre Nacional de Catalunya.
Volem agrair, en Marc i tota la resta de participants d’enguany al #CLVA, la bona feina feta i encoratjar-los a continuar llegint com fins ara.
Moltíssimes gràcies també a tots els professors, al departament de Català i a l’INS Can Jofresa per fer-ho possible.
Bona lectura!