Xerrades a Batxillerat

Els nostres alumnes de Batxillerat han tingut un febrer ben mogudet! El dia 7 febrer, aquells alumnes que cursen l’assignatura de Psicologia varen gaudir d’una xerrada sobre “La ciència del son i dels somnis” a càrrec del Dr. Carles Grau, organitzada per la Mostra del Coneixement. Uns dies després, va venir al centre  la Cristina Rufián, tècnica del CNO (Centre de Noves Oportunitats), que els ha fet una xerrada d’orientació. Volem que els nostres alumnes coneguin totes les sortides que tenen! I quina millor manera que de la mà de professionals de primera línia!