INICI CURS 2015-2016

Consulteu les dates d’inici de les activitats lectives i els exàmens extraordinaris.

Primer d’ESO.

Els alumnes de 1r d’ESO iniciaran les activitats lectives amb el Pla d’Acollida el proper dia 10 de setembre de 8:30 a 11 h i el 14 de setembre de 9 a 12:30. Aquests dos dies realitzaran activitats de coneixement del centre i dels nous companys.
El dimarts dia 15 de setembre l’horari ja serà l’habitual de 8 a 14:35.
El proper dilluns dia 7 de setembre a les 18 h tindrà lloc una reunió de pares on us donarem tota la informació sobre l’inici de curs.

Segon, tercer i quart d’ESO i Batxillerat

El dilluns 14 de setembre tindrà lloc l’inici de curs. En primer lloc hi haurà una presentació a la biblioteca i posteriorment, a la classe, es realitzarà una primera sessió d’activitats tutorials. Un cop realitzades els alumnes aniran cap a casa. El dimarts 15 l’horari de classes ja serà l’habitual.
Horari de convocatòria a la biblioteca:
2n d’ESO:         9:30
3r d’ESO:        10:00
4t d’ESO:        10:30
1r BATX:         11:00
2n BATX:        11:30

Alumnes amb matèries pendents:

Recordem als alumnes amb matèries pendents que el dia 2 i 3 de setembre tindran lloc els exàmens extraordinaris d’acord amb el calendari que se us va proporcionar amb les notes finals i que adjuntem a continuació. Tingueu present que en el moment de l’examen heu de lliurar les tasques de recuperació.