BEQUES DE L’AJUNTAMENT

L’Ajuntament de Terrassa ha celebrat una nova edició d’entrega de beques. En aquesta ocasió, l’alumne Martí Tarrés va rebre una beca al millor expedient acadèmic de l’ESO i  els exalumnes Kevin Viciana, Genís Nuñez i Ainoa Serena van ser recompensats amb la beca que… Llegeix més»

BEQUES SALARI

Els exalumnes de 2n de Batxillerat Kevin Viciana, Genis Nuñez, Sara Ochoa i Ainoa Serena van ser guardonats amb la beca Salari a l’excel•lència al Batxillerat que dóna l’UAB i El Banc Santander.

CLUB DELS LLETRAFERITS

El Club dels Lletraferits ha participat en una activitat conjunta amb Acció Gent Gran, Àgora Terrassa i la Taula de salut mental Terrassa.
En aquesta trobada, els nostres alumnes van ser els encarregats de fer una dramatització de la faula La sopa de l’avial C.C. Montserrat… Llegeix més»

Punt jove

El programa Punt Jove a l’Institut traça un pont de comunicació entre el Servei de Joventut i Lleure Infantil i 15 centres de secundària de la ciutat de Terrassa (12 públics i 3 concertats).
L’objectiu del programa  és  informar, orientar i fomentar la participació dels i… Llegeix més»

INICI CURS 2015-2016

Consulteu les dates d’inici de les activitats lectives i els exàmens extraordinaris.
Primer d’ESO.
Els alumnes de 1r d’ESO iniciaran les activitats lectives amb el Pla d’Acollida el proper dia 10 de setembre de 8:30 a 11 h i el 14 de setembre de 9 a 12:30. Aquests dos dies realitzaran… Llegeix més»