L’essència del nostre centre

L’Institut Cambrils és una institució educativa al servei de la comunitat des de 1982. Des de llavors, estem compromesos amb l’excel·lència acadèmica i amb la creació d’un entorn equitatiu per als nostres alumnes.

Cada estudiant té un potencial i talent únic. Treballem per crear un entorn inclusiu on puguin prosperar, acompanyant-los en aquest procés i ajudant a fer que siguin capaços de trobar les seves fortaleses esdevenint els vertaders protagonistes del seu aprenentatge.

A l’Institut Cambrils, treballem per una educació integral, cultivant valors com:

• La responsabilitat, el respecte per l’entorn, la col·laboració, el treball en equip i la cultura de l’esforç.
  • Prepararem els nostres alumnes amb les habilitats i els coneixements necessaris per afrontar els reptes de la vida.
Els bons resultats acadèmics són un testimoni del nostre compromís amb l’excel·lència. Mitjançant programes d’ensenyament innovadors, el suport del nostre cos docent i la participació activa dels alumnes, hem aconseguit resultats que es constaten amb els resultats dels nostres alumnes a les PAU i a la universitat i que ens fan sentir orgullosos.

Us convidem a ser part de la nostra comunitat educativa, on la passió per l’aprenentatge i el creixement personal es converteixen en la base per a un futur brillant. A l’Institut Cambrils, continuem treballant per mantenir aquests estàndards elevats, forjant camins cap a l’èxit educatiu i personal.

Ensenyaments que s’imparteixen:

ESO: tres línies de 1r a 4t.

BATXILLERAT: Oferim les següents modalitats: Científic-tecnològic, Humanístic i social (comptant amb tres línies per nivell).

HORARI: (Jornada continuada) de 8’30 A 15’00

EQUIPAMENTS

• Sala d’actes.
  • 2 Aules d’informàtica, amb connexió a internet.
  • Equipament informàtic portàtil.
  • 2 Laboratoris de Ciències experimentals.
  • Laboratori de Física.
  • Aules grups-classe amb equips multimèdia d’imatge i so.
  • Aula de religió.
  • Biblioteca.
  • Aula de música equipada amb instrumental Orff i Ukuleles.
  • 2 Tallers de tecnologia.
  • Aula d’idiomes.
  • Aula d’Educació Visual i plàstica.
  • Aules per desdoblaments.
  • Aula d’acollida.
  • Gimnàs.
  • Pistes esportives de futbol, bàsquet, voleibol i bàdminton.
  • Activitats de piscina.
  • Zona de ping-pong.
  • Zones enjardinades amb taules de fusta.
  • Servei de cantina i cafeteria.
  • Ascensor.
  • Edifici adaptat a mobilitat reduïda.
  • Assessorament psicopedagògic de l’alumnat.
  • Servei d’orientació acadèmica.
  • Servei de préstec i reutilització de llibres.