TREBALL COL.LABORATIU ONLINE AMB ELS ALUMNES D’ERASMUS

Els alumnes de 4t d’ESO amb el projecte Erasmus+ Smart Waste Managers, ahir van assistir a una activitat col.laborativa online. Els alumnes estaven dividits amb sis grups transnacionals on havia alumnes de tots els països participants en el projecte, i una coordinadora de cada país. Cada grup va crear un qüestionari emprant diferents eines web ( Edpuzzle, Kahoot, Genially, google…) sobre una energia renovable diferent ( solar, vent, aigua del riu, aigua del mar, biomassa, geortèrmica ) . Aquests qüestionaris formaran part d’una Escape Room que hauran de resoldre tots els alumnes implicats al projecte amb una missió final per esdevenir autèntics experts en energies renovables i saber estalviar consum d’energia.