GEP (plurilingüisme)

L’Institut de Camarles participa per primer cop el curs 16-17 en el GEP (grup experimental de plurilingüisme). Aquest projecte té per objectiu augmentar el contacte de l’alumnat amb una segona llengua estrangera dins d’altres matèries del currículum. Així, durant el curs 16-17 els alumnes de 1r i 4t d’ESO fan Música en anglès i els de 3r d’ESO EF, també en anglès. Els alumnes de Química de 1r han fet un projecte de pràctiques de laboratori “a casa “ en anglès i francès. Aquí podeu veure les pràctiques editades

Osmosis

Reaction between HCl and Al

Extincteur fait a maison

Curs 17-18 :es preveu incrementar progressivament les hores d’exposició dels alumnes a una segona llengua estrangera, per tal de millorar la seva competència lingüística. Així, a més de les matèries que ja s’han fet en anglès el curs passat, s’incorporen les següents :

1r ESO : Socials i Mates en anglès (la introducció s’anirà fent de forma progressiva al llarg del curs).

3r ESO : Física i Química en anglès i francès (a raó d’una hora setmanal).

Sugar Combustion

Lava Lamp

Apple’s Oxidation Reaction

Soulever un glaçon

The paper that doesn’t burn

How to prepare solutions

Préparation de solutions

Curs 18-19 : Matèries que es treballen en llengua estrangera .

1r ESO :  Mates i Música (ANG)

2n ESO : Mates i Socials (ANG).

3r ESO : FiQ es fan acivitats als desdoblaments en anglès i francès .

4t d’ESO, EF i Música (ANG).

1r BAT : Química, projecte de pràctiques de laboratori “a casa “ en anglès i francès. Aquí podeu veure les pràctiques editades:

Influence of Temperature on difussion’s speed

*PdR 4t ESO : Aquest curs s’ha treballat en entorn col.laboratius el projecte de recerca, mitjançant el google classroom. Una de les activitats de FiQ consistia en la construcció d’una depuradora “casolana” d’aigües residuals, i la posterior edició en vídeo del procès, utilitzant la llengua estrangera (anglès / francès). Aquí teniu alguns dels vídeos presentats :

1.Construction d’une station d’épuration manuelle (grup Arnau Vila)

2. Construction d’une station d’épuration (grup Alba Franch)

3. Waste water treatment plant (grup Paula Xin)

4. Construction of waste water treatment plant (grup Ramón Bertomeu)

5. Construction waste water treatment plant (grup Artur Andrés)

6. Waste water treatment plant (grup Mariona Llosa)

7. A handmade water treatment plant (grup Ainhoa Pascua)

8. Water treatment plant (grup Juanma Guerrera)

9. A handmade water treatment plant (grup Felip Muñoz)

10. Station d’épuration manuelle (grup Alfie Crawshaw)

11. Water treatment plant (grup Ana Svorak)

Per acabar la producció del curs 18-19, tenim una recepta de cuina elaborada pels alumnes de 4t ESO.