TRANSPORT ESCOLAR 2022/2023 (alumnes l’Aldea i l’Ampolla)

Des del Consell Comarcal del Baix Ebre ens fan arribar la informació de com s’ha de sol·licitar el servei de transport escolar per al curs 2022/2023. Recordem que nomès poden fer ús d’aquest servei gratuït els alumnes desplaçats de l’Aldea i l’Ampolla.

Com sol·licitar el servei de transport escolar:

A partir del 16 de maig de 2022 les persones interessades en presentar la sol·licitud per fer ús del transport escolar del curs 2022-2023 hauran de tramitar-la, via telemàtica, abans del 31 de juliol de 2022 a la seu electrònica del Consell Comarcal del Baix Ebre.

Les sol·licituds es mitjançant el formulari que trobaran a la web www.baixebre.cat, clicant al baner “Sol·licituds per al servei de transport escolar curs 2022-2023”, s’accedirà a la pàgina on hi consta tota la informació i s’haurà d’anar a la icona amb el número 1 i clicar damunt per accedir al formulari que hauran d’emplenar i guardar amb format pdf.

Per tal de fer-ne el tràmit de REGISTRE D’ENTRADA a la seu electrònica del Consell Comarcal del Baix Ebre, s’ha d’anar a la icona amb el número 2 i s’accedirà directament a la instància genèrica de la seu electrònica, on s’hauran d’identificar segons el sistema d’identificació digital que disposin i que us detallem a continuació:

1. Amb certificat digital (idCAT, Cl@ve, DNIe o altres):
  • Dirigir-se a https://www.seu-e.cat/web/ccbaixebre  apartat instància genèrica. Identificar-se electrònicament amb el certificat digital i un cop emplenada adjuntar la sol·licitud de transport escolar, prèviament guardada.
  1. idCAT mòbil:
  • Dirigir-se a https://www.seu-e.cat/web/ccbaixebre  apartat instància genèrica. Identificar-se electrònicament amb l’idCAT mòbil i un cop emplenada, adjuntar la sol·licitud de transport escolar, prèviament guardada.

Us recordem que les famílies que no es puguin donar d’alta a l’idCAT mòbil (famílies amb passaport o que no disposin de TIE) poden venir al Consell Comarcal del Baix Ebre per donar-se d’alta.

Per tal de poder fer ús del servei de transport escolar al setembre s’ha d’haver presentat la sol·licitud.

Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte al correu electrònic ensenyament@baixebre.cat o al telèfon 977 445308.