TALLER REPORTERS I JOCS EN ANGLÈS 1r i 2n D’ESO

Aquest desembre i gener, el Departament de Llengües Estrangeres de l’Institut de Camarles ha organitzat uns tallers d’immersió lingüística al mateix centre per l’alumnat de primer cicle d’ESO. Aquests van ser possibles gràcies a l’ajuda del Ministerio de Educación i el Fons Social de la Unió Europea.

A part dels tallers del desembre – presents en anteriors articles – l’alumnat de 1r i 2n d’ESO ha realitzat dos tallers en hores lectives:

– Taller Reporters – un interessant projecte TIC en grups sobre la creació d’un diari en anglès.

– Jocs en Anglès – un motivador espai d’activitats en anglès amb una nativa anglesa.

Aquestes activitats han sigut realment útils per l’alumnat per tal d’aprofunditzar en la llengua anglesa i motivar-se de cara a l’aprenentatge de la mateixa.

Des del Departament de Llengües Estrangeres continuem vetllant perquè els i les nostres alumnes rebin una formació en idiomes de qualitat i motivadora.

Podreu trobar-ne les fotos a continuació.