EL PROJECTE ETWINNING “EXPLORING OUR SURROUNDINGS” GUANYA EL SEGELL DE QUALITAT NACIONAL ETWINNING

El projecte “Exploring our Surroundings” realitzat pels alumnes de 3r d’ESO del curs passat i que van culminar aquest curs amb la visita a Taranto, ha sigut distingit amb el Segell de Qualitat Nacional Etwinning. Aquest distintiu premia l’esforç i dedicació tant per part dels alumnes com professors en el projecte. El projecte es va realitzar de manera conjunta amb els alumnes de Taranto i van estudiar 13 rutes dels nostres entorns.  Els nostres alumnes van analitzar les rutes de Taranto i els italians les nostres des de diverses perspectives: Història, Biologia, Química, Física, Educació Física, Música, Tecnologia i Llengües. Aquest projecte va ser realitzat de forma col·laborativa i transversal emprant les llengües estrangeres com a eina de comunicació. Enhorabona a tots!!!