DEPARTAMENT SALUT. INFORMACIÓ VACUNES 1r i 3r ESO

El Departament de Salut administra, com cada any i coincidint amb el curs escolar, a través dels equips d’atenció primària, les vacunes als alumnes als centres escolars segons el calendari de vacunacions vigent a Catalunya. Durant el curs escolar 2019-2020 estava previst durs a terme l’administració de les vacunes corresponents al calendari, degut la pandèmia per la COVID-19, no es van poder administrar tal i com estaven planificades.

Per aquest motiu, està previst que durant el curs escolar 2020-2021 s’administrin les vacunes que no es van poder administrar el curs 2019-2020 a 6è de primària i a 2n d’ESO.

Es demana a les famílies que s’empleni el formulari que s’ha lliurat als alumnes, indiqueu si autoritzeu la vacunació del vostre fill o filla, i que el lliureu al tutor o tutora, ja que es necessita aquesta autorització per poder administrar les vacunes al centre educatiu.

Properament s’informarà del dia de la vacunació. És imprescindible que aquest dia el vostre fill o filla porti el carnet de salut o el carnet de vacunacions per anotar-hi les dosis administrades.