SORTIDA DE 1r DE BATXILLERAT AL PALLARS

Els alumnes de 1r de batxillerat finalitzem l’etapa educativa d’educació física al Pallars, on avui ens ha fet un dia fantàstic i hem pogut gaudir de tres activitats genials: Paintball , descens de barranc al Berròs i canoa a la Guingueta d’Àneu.
Demà ens toca baixar el riu fent ràfting !!!

CRÈDIT DE SÍNTESI DE 1r D’ESO AL CENTRE

L’alumnat de 1r d’ESO que no ha anat de colònies ha estat fent diferents activitats sobre la Sèquia de Manresa, entre les quals un recorregut per aquesta infraestructura que els ha servit per conèixer-la i poder estudiar la fauna i flora i sobre tot per poder gaudir d’un bon dia a l’aire lliure amb jocs i rialles.

 

CRÈDIT DE SÍNTESI DE 2on D’ESO AL CENTRE

L’alumnat que no ha anat de colònies i han fet el crèdit de síntesi al Centre han fet diferents activitats entre elles una sortida al Pati Vertical per fer un taller de boulder i una sortida al Santuari de la Salut de Viladordis per veure Art Romànic, les restes arqueològiques més antigues de Manresa i que forma part de la Ruta Ignasiana.

VISITA A LES ILLES MEDES

El dimarts 14 de maig, l’ alumnat de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat de la matèria de Biologia, vam visitar el Parc Natural de les Illes Medes.

Va fer un dia esplèndid, amb tramuntana fluixa, òptim per a l’observació del fons marí: praderia de posidònia, planta superior aquàtica, amb arrel, tija, fulles, flors i fruits, i algunes espècies de vertebrats com gavians de pota groga, meros, sards, verades, castanyoles …

SESSIÓ FINAL DEL CURS GEP 2018-19

El passat dia 10 de maig vam realitzar a L’EOI l’última sessió del curs GEP2 (Generació Plurilingüe), un projecte que va començar l’Institut Cal Gravat el curs 2017/18 i que acaba el proper any.

Aquest curs ha tingut un total de 8 sessions on ens hem trobat professors de diferents instituts, de primària i secundària, i de diferents assignatures on hem compartit totes les experiències.
Durant el curs hem après moltes eines, recursos i metodologies com ara el PBL(project based learning) per desenvolupar en les nostres classes d’educació física i naturals en la llengua anglesa.
En la última sessió hem compartit els nostres projectes amb els companys i hem pogut veure totes les activitats, murals i feines realitzades a classe, ha estat una bona experiència!