FORMACIÓ ALUMNAT DE 1r ESO

L’alumnat de 1r ESO de l’institut @calgravat participen en la formació sobre la personalització de l’aprenentatge, que s’ha realitzat en 2 sessions aquest mes de desembre, per encàrrec del CRP de Cornellà. Amb l’assistència d’una seixantena de persones.

En les dues sessions han explicat com treballem a les aules sota la tutela de @rbarlam. Felicitar-los per la tasca que estan duent a terme.!

TALLER DE RISOTERAPIA A 2n D’ESO

Divendres 11 de desembre els grups de 2on d’ESO van realitzar un taller de Risoterapia amb el Toni Fontcuberta, terapeuta conegut com Risofonku. Van treballar dinàmiques del riure per millorar els estats d’ànim en aquests temps complicats que estem vivint.

VIDEO

ÈXIT DE LA RECOLLIDA DE JOGUINES 2020

Volem donar les gràcies a totes les famílies i professorat per la resposta a la Campanya de Recollida de Joguines.Durant els tres dies que ha durat la recollida ha estat un gran èxit en la que s’han recollit moltes joguines que podran fer feliç a un infant en aquestes festes nadalenques objectiu de la Campanya. Moltes gràcies un cop més!

PLA D’EDUCACIÓ DIGITAL

Amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament de les competències digitals, aquest divendres es continua al nostre centre el projecte d’acceleració de la transformació digital que ha engegat el Departament d’Educació i es va iniciar fa uns 15 dies amb l’entrega d’ordinadors al professorat.
Un equip… Llegeix més»

RECOLLIDA DE JOGUINES: UN NADAL PER TOTHOM

L’ex-alumna Marta Estany ens ha demanat col·laboració en la seva iniciativa solidària Dona i Rebràs (que recordeu va ser el tema del seu Treball de Recerca).

En aquest cas, la campanya s’anomena Un Nadal per tothom i consta d’una recollida de joguines noves i velles en bon estat (no cal posar-hi piles si en necessita la joguina) pels infants de Manresa més necessitats.
Els propers dies 9, 10 i 11 de desembre, al vestíbul de l’institut trobareu dos alumnes de 4t d’ESO, de 8 a 2/4 de 9 que recolliran tot el que es vagi portant.
Us donem les gràcies per avançat.

UN NADAL PER TOTHOM

TALLER DE MINDFULNESS A 3R D’ESO

Aquesta setmana hem gaudit a 3r d’ESO d’una sessió que no estan acostumats els i les alumne: una sessió de Mindfulness amb instruments ancestrals a càrrec del Jordi Pujolà.

La sessió està pensada per posar en pràctica l’atenció plena com a vehicle cap a la introspecció i la quietud mental.
La vibració d’aquests instruments tocats en directe (dels bols tibetants, shruti, tingshas, digeridoo, tambor xamànic, flauta nativa americana, pal de pluja, tambor oceànic, diapasons i sànsula) tenen un efecte en el nostre organisme que va molt més enllà del sentit auditiu.

Es planteja com un viatge intern per adonar-se de les diverses sensacions físiques emocionals i energètiques. Posteriorment, es fa una integració posant en comú les experiències viscudes i sentides, posant en valor la reflexió del “què m’he adonat de mi mateix”.

Ha estat una sessió diferent i molt relaxant!

TALLER DE LA FUNDACIÓ ESPIGOLADORS

Ell dia 1 de desembre la Fundació Espigoladors ha vingut al centre a fer un taller al grup de 4t B. És un taller patrocinat per l’Ajuntament de Manresa a través de la Diputació.

La Fundació Espigoladors és una organització sense ànim de lucre que lluita contra les pèrdues i el malbaratament alimentari a la vegada que empodera persones en risc d’exclusió social d’una manera transformadora, participativa, inclusiva i sostenible.

Al mateix temps, el model d’Espigoladors s’alinea amb els principis de l’economia circular, un nou canvi de paradigma que busca allargar la vida dels productes i maximitzar-ne l’ús, a la vegada que es redueix la generació de residus no aprofitables.

ASSEMBLEA AMPA 2020-21

De nou ens retrobem amb tots vosaltres per tal de convocar-vos a l’Assemblea Ordinària de pares i mares de l’institut que es farà de manera telemàtica el proper dijous 3 de desembre a les 19 h. del vespre amb el següent ordre del dia:

1. Benvinguda al nou curs i aprovació si s’escau… Llegeix més»