Teatre llatí

L’alumnat de Llatí de 2n de Batxillerat va anar a veure la comèdia Aululària de Plaute, en el marc del XXVII Festival Juvenil de teatre grecollatí.

El text va ser interpretat pel grup de teatre Balbo de El Puerto de Santa María, al Teatre Joventut de L’Hospitalet.

El grup de teatre Balbo està format per alumnat d’ESO i Batxillerat que assagen, durant tot l’any, per preparar els muntatges que després formen part de la programació del Festival Juvenil de Teatre Grecollatí. I aquesta feina es veu: els alumnes van gaudir d’un espectacle de teatre ben interpretat, amb molt de ritme, amb una molt bona adaptació del text… un muntatge que va captar, de seguida, l’interès de tots els espectadors. Durant l’hora i escaig que va durar la funció no es va veure ni sentir cap mòbil. Tots els espectadors estaven molt pendents de l’argument i de les situacions còmiques que van arrencar moltes rialles a la platea.

La sortida per veure Aululària va ser un encert: ens va permetre veure en escena un dels textos que s’han de llegir aquest curs i també gaudir de bon teatre.

Nicolás Larruy, Alícia

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *