Celebració diada de sant Jordi 2023

El dia 21 d’abril, la comunitat educativa de l’institut Joaquim Blume, hem celebrat la diada de sant Jordi.

L’alumnat dels grups A ha començat amb la realització d’un gimcana que ha preparat l’alumnat del cicle formatiu.

Tot seguit, ens hem reunit tots a la sala d’actes. Després de les paraules de benvinguda de la directora, hem visionat un vídeo sobre l’escriptor català que hem decidit d’homenatjar enguany: Josep Ma. Espinàs. També hem vist el vídeo que han preparat des del departament de llengua castellana en què l’alumnat de 4tB ha llegit un text de l’escriptora Rosa Montero: Carta de amor a la literatura. I hem après, mitjançant un kahoot, diverses curiositats del sant Jordi anglès.

Ajudats també de l’ajut d’un kahoot hem votat les millors fotografies matemàtiques de cada curs.

Després, l’alumna de 2n de Batxillerat, la Irene González i el professor Jordi Abril ens han ofert dues peces musicals amb el trombó i el piano. Tot seguit, hem entregat els premis dels diferents concursos literaris i del concurs de la fotografia matemàtica.

En acabar aquestes activitats, hem marxat tots al pati per gaudir de la xocolatada.

Per finalitzar, l’alumnat dels grups B també ha participat en la gimcana preparada per l’alumnat del cicle.

Des d’aquí agraïm, a la comunitat educativa, la preparació i la participació en les diferents activitats proposades per tal de gaudir d’aquesta festa tan especial.