Celebració del Nadal

L’última setmana lectiva del mes de desembre, la comunitat educativa de l’institut es prepara per celebrar el Nadal. Enguany, la celebració serà diferent; però des de l’institut, com ja és tradició, un dels últims dies lectius fem una celebració col·lectiva.

A la 3a. planta de l’edifici, l’alumnat de la matèria de visual i plàstica ha col·laborat en la decoració nadalenca i ha realitzat un arbre amb material reciclat.

Divendres 18 de desembre, a partir de les 09.45h i fins a les 12.00h, tota la comunitat educativa s’ha unit, des de la seva aula, telemàticament per tal de celebrar el Nadal. L’acte ha començat amb una lectura de poemes nadalencs feta per l’alumnat que cursa la matèria de literatura catalana a 2n de Bat. Tot seguit, l’alumnat de la matèria de llatí ha cantat una nadala tradicional en aquesta llengua: Adeste, fideles. L’alumnat de 3r ha estat l’encarregat de cantar les nadales que ha preparat a les matèries d’anglès i de música: Feliz Navidad by José Feliciano y All I want for Christmas is you by Maria Carey.

Enguany també hem pogut escoltar la versió instrumental de la nadala Quan somrius, interpretada per alumnat i professorat. I, finalment, ens hem connectat per tal de jugar un kahoot multidisciplinari amb preguntes sobre els esports, l’institut, cançons, tradicions nadalenques angleses i catalanes.

En definitiva, ha estat una celebració diferent però hem pogut compartir les activitats que hem preparat i ens hem pogut acomiadar dels companys i companyes que tornen a les seves llars per reunir-se amb la família i celebrar aquestes festes.