Audiència Jove 2021

Des de l’ajuntament d’Esplugues, un curs escolar més, s’ha presentat el programa “Audiència Jove” adreçat a l’alumnat de 4t d’ESO. El tema triat per a l’edició d’enguany és el racisme i la xenofòbia.

Durant el curs escolar, es porten a terme una sèrie de trobades al centre per tal de treballar i reflexionar, mitjançant diverses tècniques, sobre el tema proposat.

A final de curs, l’alumnat presenta, davant l’alcaldessa i el conjunt de regidors, les propostes elaborades en les diverses trobades al centre i intercentres que s’han celebrat durant el curs.

Mitjançant aquest mecanisme de participació ciutadana, es promou el debat entre els joves per tal de conèixer les seves inquietuds i propostes per a la transformar la ciutat.