Sortida d’orientació

El passat 17 de novembre, l’alumnat de primer i segon curs del cicle formatiu d’Ensenyament i Animació Socioesportiva va participar, des del Mòdul Professional 6: “Activitats d’oci i temps lliure”, en les activitats de marxa nòrdica i d’orientació que es van portar a terme a la natura.
Aquest alumnat va assistir a unes sessions prèvies de formació a l’institut d’ambdues modalitats esportives per tal de finalitzar la formació amb una cursa d’orientació al Parc de Collserola. Tots dos cursos van suar de valent per aconseguir trobar la totalitat de les fites en un temps record!
El professorat del cicle els va acompanyar en les activitats i pels indrets de la muntanya. Va ser un dia divertidíssim i molt profitós.