Auxiliar de conversa, PEE

Emmarcat en el Pla Educatiu d’Entorn del que forma part el nostre centre educatiu, gràcies a l’ajuntament d’Esplugues de Llobregat i durant tot el curs escolar, hem pogut gaudir de la presència i de les activitats que ha preparat l’auxiliar de conversa: la Sra. Emek Bayraktaroğlu.

L’alumnat d’ESO i de Batxillerat ha pogut aprofundir en la competència oral en llengua estrangera gràcies a la pràctica amb l’Emek, ja que només es podien adreçar i realitzar les activitats que ella proposava en anglès, atès que es tractava d’una persona que gairebé no parlava ni català ni castellà.

A banda de l’alumnat, el professorat també ha pogut practicar l’anglès amb l’Emek. Cap a final de curs, l’Emek també ha estat competent en català ja que ha aconseguit expressar missatges de benvinguda i de comiat en la llengua vehicular de l’institut. Per tant, l’aprenentatge entre iguals també ha estat positiu i exitós.

Recolzem i agraïm activitats com aquesta que han estat impulsades per l’àrea d’educació i pel PEE del consistori espluguí.