Tallers de teatre

Els dies 12 i 13 de juny, amb els grups de 3r i 4t d’ESO, hem portat a terme uns tallers de teatre que han estat impartits per l’actor professional José Pedro García Balada. Mitjançant uns exercicis previs d’escalfament del cos i de la veu i una posterior proposta de simulació de situacions que, aparentment, podrien ser quotidianes, ha conduït l’alumnat a escenificar i a treballar la competència comunicativa en la llengua catalana.

L’entitat que ha organitzat els esmentats tallers és Plataforma per llengua, una ONG que treballa per promoure la llengua catalana com a eina de cohesió social.

Aquests tallers han estat subvencionats pel departament d’educació ja que el professorat ha participat en les activitats ULAE (Usos lingüístics en l’àmbit educatiu) per tal d’impulsar activitats per promoure l’ús del català.

Tal i com podreu observar en el material gràfic, els tallers han transcorregut en un ambient distès i l’alumnat ha xalat molt.