Setmana cultural i Carnestoltes

La setmana del 8 al 12 de febrer, com ja és tradició al nostre centre escolar, se celebra la Setmana Cultural que es clou amb la celebració del Carnestoltes.

Enguany, a causa de confinaments grupals, algunes activitats s’han hagut d’ajornar i d’altres que s’han pogut fer s’han realitzat de manera telemàtica. L’alumnat de 4t d’ESO ha assistit al taller “Game Over” impartit per l’Institut Guttmann.

L’alumnat de 2n Bat ha assistit a les xerrades elaborades per part de l’equip directiu de preparació per a la matriculació de la selectivitat. També des del Servei d’Atenció a l’Esportista del CAR, la Sra. Berta Veiga, responsable del Servei d’Atenció a l’Esportista (SAE) del CAR, ha realitzat una xerrada telemàtica sobre la matriculació per als estudis de Grau.

La resta de tallers i d’activitats que no s’han pogut portar a terme, s’aniran programant per a diversos moments del curs, en funció de la disponibilitat de l’alumnat i dels tècnics que han d’impartir-los.

Pel que fa a la celebració del Carnestoltes, a causa de la situació sanitària que vivim, no ha pogut ser tan lluïda com en edicions anteriors. Tot i això, amb una mica d’imaginació i ganes de passar-nos-ho bé, hem pogut gaudir de les disfresses (tot respectant les mesures sanitàries). Dimecres, l’alumnat ha assistit a classe vestit d’un determinat color i per a dijous la proposta era de venir al centre amb un complement.

Per a la celebració final de divendres, s’ha projectat una minicelebració telemàtica conduïda per l’alumnat del cicle que ha presentat, mitjançant el fil conductor d’un programa de televisió, les coreografies gravades a casa. Hem passat una estona divertida i entretinguda gràcies a la col·laboració de tots!