Acte de comiat, alumnat 2n CFGS

Dimarts 6 de juny, hem celebrat l’acte de comiat de la promoció de l’alumnat que ha acabat el cicle formatiu de grau superior d’ensenyament i animació socioesportiva.

Després de les paraules de comiat i d’encoratjament de la directora del centre, la professora Pilar Pina, la seva tutora, la Ninoska Souto i el professorat del cicle també han dedicat unes paraules de comiat a l’alumnat que ha estat dos cursos escolars al centre i que, a partir d’ara, iniciarà una nova etapa professional com a tècnics superiors o continuaran la seva formació a la universitat.

Els desitgem molta sort i molts encerts!

Avui, aprofitant l’acte de comiat, el professor del cicle, Jesús Ariño també ha anunciat el seu comiat a causa de la jubilació. Des d’aquest espai també li desitgem molta sort en aquesta nova etapa que encetarà ben aviat!