Pel 25N l’institut es tenyeix de lila

En motiu del 25N Dia Internacional per a l’eliminació de la violència de gènere, la Comissió de Convivència del centre va proposar a l’alumnat un concurs. Aquest consistia en portar a terme una acció grupal, com a classe, que estigués relacionada amb la causa.

Divendres 24 de novembre l’institut es va tenyir de lila per un dia. Gran part de les aules van decorar-se amb cartells reivindicatius, llaços, globus i serpentines; també es van lluir pulseres, peces de roba i fins i tot ungles de color lila! La jornada es va tancar amb la lectura d’un manifest per part de dues alumnes de 2n de Batxillerat, la Mireia Vendrell i l’Ainara García. Podeu veure el vídeo del manifest clicant al següent ENLLAÇ.

Tant l’alumnat com el personal del centre es van implicar per tal de visibilitzar aquesta lacra que perdura a la nostra societat.

Si voleu veure tot el recull de fotos de la jornada podeu clicar al següent ENLLAÇ

El Concurs del 25N és un dels concurs puntuables pel Concurs de Convivència del curs 2023-2024. La classe que acumuli més punts al llarg del curs s’emportarà un magnífic premi organitzat pel departament d’Educació Física: una jornada de pàdel + un esmorzar!