Final del V Concurs de Cristal·lització a l’Escola al Cosmocaixa

Els alumnes de 3r d’ESO i de 1r de Batxillerat que han participat en el concurs de cristal·lització a l’escola van anar el divendres 6 de maig a la final celebrada al museu Cosmocaixa a Barcelona.

Va ser una experiència molt enriquidora per a tots i, malgrat que no es va aconseguir cap premi, van gaudir d’una jornada festiva dins de l’àmbit científic. Es van poder veure diferents maneres d’enfocar les investigacions, obtenir cristalls espectaculars i presentar-los de forma atractiva. Esperem poder aplicar aquestes innovacions en futures participacions.

El nivell dels participants va ser molt alt i, segons el jurat, l’elecció va resultar molt difícil. Enhorabona als centres que han sortit premiats.

Moltes felicitacions també als nostres alumnes pel seu esforç i dedicació ja que han mostrat que poden competir a la mateixa alçada que els guanyadors…ho tornarem a intentar!!!

Si voleu veure més imatges cliqueu aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *