Dia Internacional del Joc i Jocs Mediambientals

DSC02853p2

El passat 28 de maig es va celebrar el Dia Internacional del Joc. Per commemorar aquest dia, l’alumnat d’educació infantil de l’Institut Berenguer d’Entença de l’Hospitalet de l’Infant, va organitzar un espai lúdic pels infants de P3, P4 i P5, de l’escola Valdelors de Vandellòs, i  de l’escola Mestral de l’Hospitalet de l’Infant.

Per la seva banda, l’alumnat de grau mitjà d’atenció a les persones en situació de dependència van representar, simultàniament als jocs de pati, l’obra de teatre de la Caputxeta Vermella.

La temàtica dels jocs es va basar en els continents de la Terra i, durant un mes, l’alumnat de cicles formatius va estar organitzant i preparant la jornada, tot utilitzant  materials reciclats.

Un any més infants,  educadors i educadores van gaudir de totes i cadascuna de les activitats plantejades. L’equip docent està molt satisfet del desenvolupament de la jornada i vol felicitar a l’alumnat  pel treball realitzat.

Podeu veure més imatges en aquest enllaç i podràs veure 20 fotografies de les activitats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *