XXIII Jornades Gresol a L’Hospitalet de l’Infant

Aquest any un grup d’alumnes de 2n de Batxillerat ha pogut assistir a la conferència inaugural d’aquestes jornades sobre “Economia i Talent” que el dijous 24 d’octubre es van dur a terme al Centre Cultural Infant Pere de L’Hospitalet de l’Infant.

El ponent, el mediàtic economista i catedràtic de la Universitat Ramon Llull, Dr. Santiago Niño-Becerra, ha parlat molt d’economia i d’indicadors econòmics.

L’alumnat ha viscut l’experiència de conèixer una persona mediàtica en l’àmbit de l’economia, veure les previsions econòmiques que fan el FMI, OCDE i altres organismes internacionals i com s’interpreten aquestes dades per un economista.

Una oportunitat que hem volgut aprofitar gràcies a la invitació que hem rebut per part de la Fundació Gresol.

Així que moltes gràcies per convidar a l’alumnat del nostre institut! Ha estat una bona experiència!