XII concurs de fotografia. Participa-hi fins el 8 d’abril

ENTITAT CONVOCANT: INS Berenguer d’Entença.

ENTITATS COL·LABORADORES: AMPA de l’INS Berenguer d’Entença i Àrea d’Ensenyament de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant.

BASES :

1. a) El concurs és obert a tot l’alumnat de l’INS Berenguer d’Entença.
  2. b) El tema del premi és: Tenim cura del nostre entorn?
  3. c) S’estableixen 3 categories: alumnat de 1r i 2n d’ESO; alumnat de 3r i 4t d’ESO i alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius.
  4. d) Cada participant podrà presentar una obra en blanc i negre o en color impresa en paper fotogràfic en mida 20×25, al darrera de la foto, s’hi farà constar el títol, el pseudònim i el lloc on s’ha fet.
  5. e) La fotografia s’ha de posar dins d’un sobre on consti el títol i el pseudònim i, a l’interior d’aquest sobre, n’hi ha d’haver un de més petit tancat on també consti el títol i el pseudònim, i que contingui el nom real de l’alumne, curs i grup.

Fases del concurs:

– Lliurament de les fotografies: fins el 8 d’abril a Secretaria

– Exposició: del 9 d’abril al 3 de maig

– Lliurament dels premis: 23 d’abril

Premis: vals de compra en comerços del municipi. La participació en aquesta convocatòria suposa l’acceptació de les bases.

Podeu veure les bases completes a la imatge que acompanya.