XI Concurs de fotografia

camara__by_tutosphotoscapeee-d52v1s9 (1)

ENTITAT CONVOCANT: INS Berenguer d’Entença.

ENTITATS COL·LABORADORES: AMPA de l’INS Berenguer d’Entença i Àrea d’Ensenyament de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant.

BASES :

a) El concurs és obert a tot l’alumnat de l’INS Berenguer d’Entença.

b) El tema del premi és: Les formes geomètriques en la natura. Les fotografies han d’estar fetes en el nostre municipi.

c) S’estableixen 3 categories: alumnat de 1r i 2n d’ESO; alumnat de 3r i 4t d’ESO i alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius.

d) Cada participant podrà presentar una obra en blanc i negre o en color impresa en paper fotogràfic en mida 20×25. Es presentarà en un sobre tancat amb un pseudònim i, al darrera de la foto, s’hi farà constar el títol, el pseudònim i el lloc on s’ha fet.

e) Dins el sobre gran caldrà incloure un sobre petit tancat amb el pseudònim i que contingui les següents dades: nom i cognoms i curs-grup del participant.

g) Jurat: dos membres de l’AMPA, dos professors del centre i una persona de l’equip directiu

h) Les obres premiades quedaran en propietat de l’entitat convocant, que es reserva el dret de reproducció i publicació.

i) Fases del concurs:

– Lliurament de les fotografies:     fins el 20 d’abril a Secretaria

– Exposició:                                        del 20 al 2 de maig

– Lliurament dels premis:               24 d’abril

j) Premis: vals de compra en comerços del municipi.

La participació en aquesta convocatòria suposa l’acceptació d’aquestes bases.

Us podeu baixar o imprimir les bases del concurs de fotografia a partir d’aquest arxiu en PDF: Concurs de fotografia 2017

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *